Minggu, 12 Januari 2014

Hadiah hari lahir untukku

Jam menunjukkan pukul 6 petang.Hari ini hari jadiku. Tapi aku masih terperok kat ofis ini dengan kerja yang melambak lambak. Aku tak sabar nak balik kerumah kerana suamiku berjanji hari ini dia ada suprise untukku.

Dikepalaku bermain dengan aksi-aksi yang akan berlaku pada malam nanti. Dalam usia 30an ini, keinginan seksku memang tinggi, sehinggakan pada waktu-waktu tertentu, aku tidak dapat menumpukan perhatian kepada pekerjaanku. Batang suamiku yang keluar masuk dalam cipapku menguasai fikiranku. Aku mahu malam nanti kami berdua akan dapat kepuasan yang tak terhingga

Tiba dirumah anak-anakku menyambutku. Suamiku tidak kelihatan kata anakku yang sulong daddy ada kat bilik atas. Aku lihat juga orang gajiku sedang menyediakan makan malam untuk kami. Aku lihat dimeja ada sebuah kotak kek.

Aku masuk kebilik dan terus mendakap suamiku dan dia menghadiahkan satu kucupan sambil berkata Happy Birthday , sayang. Dia kemudian turun mendapatkaan anak-anak manakala aku pula kebilik air. Malam itu aku mandi bersih-bersih dan berpakain dan ringkas sahaja tanpa coli dan seluar dalam.

Minyak wangi kegemaran suamiku aku sembur seluruh badanku supaya suamiku lebih berghairah.

Bila aku turun aku dapati suamiku dan anak-anakku sedang menonton tv. Mereka mengajak aku kemeja makan dimana hidangan makan malam telah tersedia. Sebelum makan, kami meraikan hari jadiku dengan nyanyian happy birthday dari suami dan anak-anakku.

Aku sungguh terharu dan gembira sekali. Lepas makan kami bermesra sebentar dengan anak-anak dan menonton tv.

Aku kemudian membawa anak-anakku kebilik mereka kerana besok mereka akan kesekolah. Suamiku pula terus masuk kebilik.

Selepas menidurkan anak-anak, aku pun masuk kebilik. Lampu bilik telah dipadamkan dan bilik kami diterangi dengan beberapa batang lilin yang membuatkan suasana malam itu sungguh romantik.Dikatil ku lihat kelopak-kelopak bunga ros ditaburkan membentuk heart shape manakala dimeja persalinanku terdapat 2 gelas dan 1 botol grape juice.

Terdapat juga segugus anggur dalam piring. Wow!! Sungguh romantis

Aku duduk di tepi katil diikuti oleh suamiku. Suamiku memegang-megang dan mengelus-elus tanganku sambil mengucapkan selamat hari jadi kepadaku. Tapak dan belakang tanganku diusap dan dicium. Kemudian tengkok dan leherku dicium suamiku. Mungkin rangsangan minyak wangi yang kupakai, membuatkan suamkui makin ghairah.

Leher dan cuping telingaku dicium diikuti dengan gigitan-gigitan kecil. Aku terasa amat geli. Keghairahan aku mula timbul.Aku membalas dengan mencium mulut dan lehernya.

Tangannya mula meraba-raba tetekku. Dia cuba memasukkan tangannya ke dalam bajuku. Nampaknya dia tidak selesa. Dengan pantas dia menarik baju yang kupakai. Aku membantu menanggalkan bajuku. Akhirnya tubuhku aku terdedah tanpa seurat benang. Waktu itu aku masih duduk di tepi katil.

Suamiku mula meramas kedua-dua bukit kembarku yang makin mengeras. Tetekku yang pejal diusap-usap. Tanpa menunggu lama Suamiku menyembamkan mukanya ke pangkal tetekku. Tetekku dijilat-jilat bergantian kiri kanan. Nafsuku memuncak. Badanku mengeliat. Aku tak tahan, aku kegelian campur nikmat.

Tak puas dengan tetekku, suamiku mula mengalih perhatiannya ke leher dan cuping telingaku. leher dan cuping telingaku dihidu, dijilat dan digigit. Lidahnya yang nakal berlari-lari di cuping teling dan batang leherku. Aku mendengus kerana kegelian dan nikmat.

Basah kedua-dua cuping telingku dengan air liornya. Sementara jarinyaya meraba-raba dan mengelus-elus tundunku. Cipapku di usap-usap dan ditarik-tarik lembut. Aku dah tak tahan lagi. Aku seperti di buai mimpi indah . Aku hanya mampu mengerang dan mengerang.

Suamiku makin tidak sabar. Badanku ditolak perlahan. Aku terbaring terlentang di atas tilam. Suamiku mula mengalihkan mukanya ke arah cipapku. Aku membuka kedua-dua pahaku luas-luas. Aku terkangkang bagi memudahkan tindakannya. Tundunku yang kucukur licin diciumnya. Kemudian hidungnya bergerak ke bawah.

Kelentitku mula menjadi sasaran batang hidungnya. Kelentitku dicium lama sekali. Nafsuku berada di puncak. Cairan panas berlendir mula membasahi permukaan cipapku. Basah hidungnya dengan air nikmatku. Suamiku makin agresif. Bibir cipapku yang merah dijilat-jilat. Dijolok hujung lidahnya ke lubang cipapku. Aku makin geli dan nikmat.

Sekali sekala aku menjepit kepala Suamiku dengan kedua-dua pahaku kerana teramat geli.

Tindakan ganas suamiku pada cipapku membuat nafsuku berada di puncak. Aku mengerang kesedapan. "Ahhh...ohhh...arghhhh....".

Tiba-tiba badanku mengejang. Otot badanku kaku. Cipapku terlonjak ke atas. Cairan panas terasa keluar dari rahimku. Aku mencapai klimaks. Aku puas, nikmat. Sendiku terasa lemah, aku tak terdaya lagi.

Suamiku bangun dan mengambil sebutir anggur lalu menggigitnya. Kemudian dia menghalakan mulutnya yang berisi anggur kebibir cipapku. Nafasku mula bergerak pantas bila merasakan anggur itu menekan biji kelentitku dan bermain-main disekeliling cipapku. Aku mengerang. "Ahhh...oohh..ahh..abang sedapnya".

Punggungku ku angkat kerana kesedapan sambil mengikut rentak gerakan anggur itu. Peha ku buka luas. Tanganku meramas-ramas rambutnya. Cipapku semakin basah.. Aku rasa badanku seperti terapung apung diudara.

Suamiku masih tidak puas lagi. Tetekku yang pejal menjadi sasarannya. Gunung kembarku diramas-ramas. Puting tetekku dihisap-hisap. Nafsuku bangkit kembali. Aku mula mengerang kembali. Terasa sungguh nikmat bila cipap dan tetekku dikerjakan oleh mulut dan tangannya. Aku benar-benar tidak tahan. Nafsuku tak terkawal lagi.

Suamiku membuka pakaiannya.Kini kami berdua bertelanjang bulat. Batangnya terpacak keras. Aku bangun dan duduk di birai katil. Aku menariknya mendekatiku. Batangnya yang keras betul-betul berada di hadapanku.Aku tak sabar lagi. Batangnya kucium. Kucium dari atas hingga ke bawah dan ku kulum telurnya.

“Ahh..ahhh..ohh.." Dia mengerang kesedapan membuatkan cipapku mengemut kencang. Cairan panas mengalir deras dari rongga cipapku dan membasahi pahaku. Aku menggenggam batangnya yang keras. Aku makin rakus mencium kepala batangnya . Aku benar-benar menikmati aroma batangnya. Aroma jantan.

Keliling kepala batangnya yang keras kujilat berkali-kali. Ku silih ganti dengan jilatan pada batangnya hingga ke bahagian bawah. Kedua telurnya kemudian menjadi sasaran lidahku.Kemudian batangnya kuhisap sehingga dari atas kebawah berkali-kali. Aku kulum dan aku hisap.

Aku lihat mata suamiku terpejam kerana kesedapan batangnya kena hisap. Aku mengisap batangnya dengan rakus. Badan suamiku mengejang sambil tangannya menarik rambutku. Nikmat menjalar ke sekujur tubuhnya.

Aku sudah tak keruan lagi. Nafsuku tak terkawal. Ku lepaskan batang batang dari mulutku. Aku merangkak ketengah katilku. Aku mengarahkan Suamiku memasukkan batangnya yang keras ke cipapku dari belakang.

Aku membuka sedikit pahaku bagi memudahkannya memasukkan batangnya ke cipapku. Suamiku pantas ke belakangku. Diarahkan batang kerasnya menghala ke muara cipapku.

Cipapku yang memerah basah ditekan-tekan dengan kepala batangnya. Tanpa banyak rintangan kepala batang menerobos masuk ke rongga cipap. Dinding cipapku mengemut dan membelai batang batangnya. Suamiku mula menggerakkan batangnya maju mundur di orong sempit cipapku.

"Oh god..so nice ...so good.."Aku mengerang. Sungguh nikmat aku rasa.

Sementara batangnya bermain di belakangku, suamiku mencium bahuku dan menggigit bahuku. Aku mengerang antara kesakitan dan kesedapan. Sebelah tangannya meramas tetekku yang tergantung. Di cipapku batang suamiku juga maju mundur. Badanku bergoyang. Tetekku tergantung dan bergoncang mengikut irama dorongan suamiku.

Hampir lima minit suamiku mengerakkan batangnya maju mundur di rongga cipapku.

Tiba-tiba gerakannya makin laju. Dinding cipapku juga mengemut makin laju. Aku terasa batang suamiku makin mengeras dalam cipapku. Suamiku bergerak makin laju. Ditekannya batangnya sedalam-dalamnya ke cipapku. Badannya mengejang dan "Arghhh...arghhhh.." keluar dari mulutku. Satu kesedapan yang tak terhingga ku alami.

Kemudian aku ditelentangkan oleh suamiku. Dia segera naik keatas ku dengan batang terhunus keras. Aku bagai diulik mimpi. Aku baring telentang di katil. Aku buka luas-luas pahaku. Suamiku masuk antara kedua pahaku.

Kepala batangnya diarahkan ke muara cipapku yang basah. Kepala besar mula mencecah bibir cipapku. Aku dorongkan punggungku ke belakang dan ke atas.

Kepala batang terbenam dalam rongga cipapku. Sendat terasa dicipapku. Walaupun cipapku basah dengan cairanku , batang suamiku masih terasa padat dironggaku. Suamiku mula menggerakkan batangnya keluar masuk ke cipapku. Batang keras milik suamiku sungguh nikmat.

Kenikmatan menjalar ke seluruh tubuhku. Batang suamiku terus keluar masuk dalam cipapku. Suamiku merapatkan badannya ke badanku. Dipeluknya erat tubuhku. Sementara batang batangnya terendam dalam cipapku, mulut suamiku menghisap puting tetekku. Aku kegelian dan nikmat. Sungguh-sunguh aku terasa nikmatnya.

Batang suamiku bergerak makin laju. Dinding cipapku meramas-ramas erat batangnya. Gerakannya makin pantas. Ditekannya kuat-kuat, aku terasa bulu- bulunya mengelus-elus kelentitku. Aku terasa seperti melayang-layang di udara.

Gerakan suamiku makin pantas, mulutnya menghisap puting tetekku dengan rakus. Kepala batangnya menujah-nujah pangkal rahimku. Aku menggelepar kesedapan. Pahaku bergetar. Kurangkul pinggang suamiku dengan kedua-dua kakiku. Aku dah tak tertahan. Cairan panas dari rahimku menyiram kepada batang suamiku.

Aku mengejang beberapa ketika dan akhirnya aku lemah terkulai. Suamiku juga dah mencapai kemuncaknya. Badanku dipeluk erat. Batangnya ditekan dalam-dalam, dan akhirnya satu erangan kuat meledak dari mulutnya. "Sayang...sedap..sayang.." Batangnya memancutkan mani deras sekali. Enam kali dipancut kuat.

Rahimku terasa panas disiram cairan pekat mani suamiku. Suamiku terkapar diatas tubuhku. Dibiar batangnya terendam dalam cipapku.

Batang suamiku perlahan-lahan mengecil dalam cipapku. Ditarik lemah keluar dari ronggaku yang sempit. Basah kuyup batang batangnya yang mula lembik dan mengecil. Cairan pekat kepunyaan kami dan menyatu dalam cipapku. Sebahagianya meleleh keluar membasahi pahaku.

Kami keletihan tapi nikmat dan puas. Lebih satu jam kami bertarung. Kami terkapar lesu di katil. Selepas beberapa ketika, suamiku bangun untuk ke bilik air . Tapi sebelum sempat dia bergerak, aku menariknya mendekatiku. Batangnya yang terkulai di pangkal paha ku kucup sebagai tanda terima kasih. Suamiku tersenyum puas melihat tingkahku.

"Thank you for the wonderful birthday present, sayang" kataku sambil memeluk badannya. Suamiku hanya tersenyum. Tanpa berpakaian aku terlena puas hingga ke pagi...

Tamat




Tidak ada komentar:

Posting Komentar