Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 6

Baby berasa kasihan dengan kerakusan Fahriz yang tidak berpengalaman itu lalu mententeramkan adiknya "Fahriz... Sabar... Jamah tubuh Kak Long perlahan-lahan sampai puas ya...".

Nasihat kakaknya tidak diendahkan. Keenakan yang dirasai melampau-lampau. Bontot gemuk yang tertonggeng itu disontot dengan rakus dan dalam.

Baby hanya merengek-rengek manja sambil adiknya itu terjolok-jolok ke dalam bontotnya sambil menjerit-jerit kenikmatan "Kak Long! Kak Long! Enaknya bontot gemuk Kak Long! Fahriz nak pancut dalam!".

Apabila mendengar rayuan nikmat Fahriz, Baby melentikkan duburnya ke atas dan itu membenarkan zakar Fahriz tertusuk jauh ke dalam rongga duburnya yang enak dan hangat itu.

Telur Fahriz terasa berdenyut-denyut mengepam benih mani untuk dipancutkan ke dalam dubur subur dan ranum kakaknya sendiri.

Akhirnya benih jantan yang pekat itu membuak-buak dengan banyak dan deras sekali ke dalam dubur kakaknya sambil dia mendengus-dengus keenakan.

Akhirnya dia terjelepuk sambil memeluk erat tubuh bogel kakak kesayangannya. Bagi Fazrul pula, pengalaman menikmati keenakan tubuh kakak sendiri pasti tidak akan dapat dilupakan sepanjang hayatnya.

Apatah lagi itulah kali pertama dia merasai kenikmatan bersetubuh dan yang pertama kali itulah dia telah merasa tubuh seorang gadis Melayu yang paling enak dan lazat sekali iaitu kakaknya sendiri.

Ketika itu Baby sedang duduk mencangkung di dalam tandas untuk kencing. Fazrul masuk ke dapur dan terlihat tubuh montok kakaknya dari belakang lalu zakarnya mencanak keras.

Dia tidak dapat mengawal nafsunya lalu membogelkan diri sendiri dan masuk ke dalam tandas. Dia juga mencangkung di belakang kakaknya lalu cuba untuk menjolok bontot kakaknya dari belakang.

Baby yang mengetahui Fazrul ada di situ untuk melakukan persetubuhan menonggengkan lagi duburnya supaya lebih mudah dijolok.

Akhirnya zakar bertuah itu berjaya memasuki rongga dubur Baby yang sedikit terbuka. Air kencing Baby yang bercampur dengan air mazi Fazrul memudahkan zakarnya yang tidak berapa besar itu memasuki rongga dubur yang hangat itu sehingga ke pangkal.

Sambil Baby kencing dengan banyak sambil itulah Fazrul tersengguk-sengguk merasai kenikmatan menjolok dubur gadis yang subur itu. Terjerit-jerit budak sekolah itu kerana batang zakarnya dikepit dengan kemas oleh belahan bontot kakaknya yang padat dan lebar itu.

Sebentar saja maka air mani pertama Fazrul mencerat-cerat keluar daripada zakarnya terus ke dalam lubang najis kakaknya itu.

Terketar-ketar dia merasai keenakan pancutan benihnya yang amat banyak tadi. Baby hanya tersenyum

Pernah sekali aku bersetubuh dengan Baby disaksikan oleh ahli keluarganya. Ketika itu mama Baby telah mengajak aku datang ke rumah tanpa sebab kenapa.

Sesampainya aku ke rumah Baby, Mamanya terus menarik aku supaya dekat kepadanya sambil aku tertanya-tanya.

Puan Kamariah terus membogelkan aku dan mengusap-usap zakar aku dengan lembut. Aku hanya membiarkan sahaja dan zakar aku telah menjadi tegang dengan begitu cepat sekali.

Selepas itu dia mengulum zakar aku dengan rakus sehingga berdenyut-denyut rasanya. Pak Samad hanya membiarkan sahaja isterinya berbuat begitu. Serba-salah juga aku dibuatnya.

Bersambung . . . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar