Minggu, 12 Januari 2014

Adik bini aku - 1

Nama ku Syam dan umur ku baru 27 tahun. Aku sudah berkahwin, nama isteri ku Syuhada, berumur 25 tahun. Aku memangilnya Su sahaja dan ukuran badan isteri ku adalah 34-26-37.

Isteri ku seorang yang sporting. Isteri ku adalah anak ke 5 daripada 7 orang adik beradik dan isteri ku ternyata seorang yang kuat sex bila bersama. Kami mampu melayari bahtera melebihi 2 jam.

Aku sangat minat pada punggung perempuan yang lebar macam isteri aku. Yang unik antara aku dan isteri ku berkaitan dengan sex ialah kami berdua suka melakukan sex ikut jubur. Terus-terang aku katakan yang aku lebih tertarik pada jubur dan bukannya cipap.

Aku pernah hanya melanyak cipap isteri ku tak sampai 15 minit dan melakukan sex jubur sehingga habis permainan.

Pada suatu hari kalau tak silap aku hari Sabtu, aku di suruh oleh isteri ku untuk menjemput adik bongsunya ke rumah ku kerana mak dan ayahnya balik kampung dan aku pun pergi menjemput.

Sampai di rumah mertua ku di bandar X, ku lihat pintunya tertutup. Aku menolak pintu tetapi tak berkunci. Aku pun masuk tanpa beri salam dan ku lihat rumah tu kosong sahaja.

Aku pun naik ke tingkat atas ke bilik Zalina iaitu adik bongsu isteri ku yang berumur 16 tahun. Bila tiba dekat dengan bilik Ina, aku terdengar bunyi jeritan perempuan. Aku pun mengintai. Rupanya si Ina ni tengah tengok cerita blue. Aku cuba buka pintu tapi berkunci.

Aku dengan segera mengeluarkan beg duit ku untuk mengambil kad talipon. Dengan menggunakan kepakaran ku, pintu bilik Ina terbuka tapi si Ina ni tak perasan. Akal setan ku datang.

Aku pun menyapa Ina, "Kakak mana?". Ina terperanjat. Dengan muka pucat, "Ka"! ka"! kakak tak ada, pergi rumah kawan". Aku tanya, "Ina tengok cerita apa ni?". Dia diam. Lepas tu dia menangis.

Dia cakap, "Abang jangan bagi tahu siapa-siapa". "Boleh tapi dengan satu syarat". "Apa dia?", Tanya Ina. "Ina kena ikut semua cakap abang okey.

First Ina kena buka baju dengan seluar". "Eeee"! apa abang ni? Gila ke?". "Nak ikut ke tak nak?". "Tak ikut"! abang bagi tahu mama!!!". "Ina ikut"! ikut".

Ina pun buka satu persatu pakaiannya. Bila hanya tinggal panty dengan bra, aku cakap buka semua sekali. Merah muka Ina. Masa buka panty dengan bra, muka Ina masa tu masam merah. Aku sergah Ina, suruh dia senyum sikit dan jangan buat muka macam tu.

Selepas tu aku belek punggung Ina. Aku kata kat Ina, "Besar juga punggung Ina ni". Sekali lagi muka Ina merah. Lepas tu aku tarik Ina pergi bilik air. Aku pun tanggalkan seluar dengan baju aku. Tinggal seluar dalam sahaja.

Aku mandikan Ina. Aku sental jubur Ina bagi bersih. Lepas mandi aku lap badan Ina sampai kering dan badan aku sendiri.

Lepas tu aku mengarahkan Ina memakai gincu. Lepas tu aku suruh Ina kulum batang kesayangan isteri ku. Penis ku bersaiz 8 inci dan selebar tiga jari. Ina hanya menurut saja arahan ku.

Tiba-tiba Ina kata, "Abang punya besar sangat, macam mana nak hisap? Selalu Ina main dengan budak-budak tak adalah besar macam ni". Lepas tu aku cakap, "Oooo" Ina dah tak ada daralah ni". Ina senyum.

Bersambung .  . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar