Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 7

Akhirnya Puan Kamariah memberitahu aku sebab dia mengajak aku datang. Katanya dia ada hadiah untuk aku. Hadiah itu adalah anaknya sendiri - Baby! Katanya, dia mahu sangat melihat aku membuntingkan anaknya.

Sejurus itu Baby pun keluar ke ruang tamu sambil berbogel dalam keadaan yang paling segar dan gebu sekali. Tentu Baby tengah subur dan matang fikirku.

Serta-merta zakar aku tersengguk-sengguk dan dengan serta-merta aku memeluk Baby dan meniarapkannya di atas tilam yang sudah tersedia di ruang tamu itu.

Dengan rakus aku membuka belahan bontot montoknya itu lalu aku menyumbatkan zakar aku sedalam-dalamnya. Ayah dan Mama Baby hanya tersenyum melihatkan gelagat aku yang rakus itu.

Mereka datang hampir kepada kami yang sedang enak bersetubuh untuk melihat dengan lebih dekat lagi bagaimana bontot anak gadis mereka membuka luas untuk kemasukan batang zakarku.

Aku menjolok bontot lebar Baby dengan dalam dan perlahan. Sambil itu kami berdua mendengus-dengus keenakan. Lendir Baby meleleh-leleh keluar menyebabkan zakar aku melekit-lekit.

Mama Baby pula meramas-ramas punggung aku supaya aku dapat memancut dengan deras dan banyak nanti.

Dia juga tidak henti-henti merayu aku supaya membunting anak gadis dia yang sedang ranum dan subur itu.

Pelukan aku pada tubuh montok Baby semakin erat. Kenikmatan yang aku rasa semakin sampai ke kemuncak. Air mani aku mula berebut-rebut untuk diceratkan ke dalam rongga cipap yang lembut dan berlendir itu.

Telur-telur di dalam rahim Baby sudah bersedia menanti kehadiran benih jantan aku untuk bercantum lalu menjadi bayi.

Air liur aku meleleh-leleh keluar menandakan keenakan yang tiada tandingannya. Manis, enak, lazat, berlemak sungguh rasanya bontot gadis subur ini.

Akhirnya, dengan jolokan yang amat dalam dan dengan jeritan yang amat kuat daripada mulutku, aku memuntahkan benih-benih jantan yang amat pekat dan banyak ke dalam bontot tembam Baby.

Tertonggeng-tonggeng Baby menerima pancutan-pancutan deras air maniku ke dalam rongga pantatnya. Kejang seluruh tubuhku untuk mencerat terus ke dalam rahim subur Baby.

Ketika itu Mama dan ayah Baby tersenyum kepuasan melihatkan rahim anak gadis mereka telah dipenuhi dengan benihku. Membuak-buak keputihan benih jantan yang subur oleh kerana terlalu banyak.

Aku tidak berhenti lalu meneruskan asakan-asakan nikmat ke dalam dubur matang Baby pula. Kami akhirnya tertidur di situ dengan kepuasan. Aku masih tidak tahu siapa yang dapat bersama Baby sekarang ini.

Apa yang aku tahu, mana-mana lelaki yang dapat bersama Baby pasti akan dapat merasai nikmat persetubuhan dengan seorang gadis Melayu yang sangat subur dan matang.

Bersambung . . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar