Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 3

Tentu tubuhnya kejang untuk mencerat dengan deras dan banyak ke dalam rongga pantat Baby yang segar dan ranum itu. Mana tidaknya, tubuh budak sekolah berusia 14 tahun, tentu manis dan enak rasanya.

Aku rasa budak itu tentu menjerit kenikmatan sewaktu benih jantannya mencerat dengan pekat ke dalam bontot matang Baby dan Baby pula mesti menonggengkan duburnya setinggi mungkin untuk membenarkan benih pekat itu masuk jauh ke dalam rahimnya.

Kata Baby dia cintakan budak itu dan sebab itulah dia menghadiahkan keenakan tubuh segarnya untuk disetubuhi.

Malah Baby telah merelakan tubuhnya diratah setiap hari oleh budak itu dengan harapan supaya dia dibuntingkan sebab Baby tahu membuntingkan gadis adalah perkara yang paling nikmat sekali.

Aku dapat bayangkan Baby telah membiarkan dubur segarnya di jamah oleh budak itu atas alasan cinta. Alangkah bertuahnya budak lelaki itu. Menurut Baby, semenjak dia berpisah dengan aku, tubuh montoknya telah menjadi rebutan ramai.

Malah coursemates dia selalu berebut untuk keluar dengan dia dengan harapan supaya Baby berjaya dipujuk untuk dinikmati. Aku pernah bertanya samada kekasihnya selepas aku berjaya meratah tubuh dia.

"Tentu sekali!" Jawabnya. Baby bercerita bahawa lelaki itu merengek meminta untuk menikmati keenakan dubur Baby hampir setiap hari.

Kata Baby, dia pernah bersetubuh dengan lelaki itu semasa dia masih lagi bersama aku. Ketika itu aku berada di London dan dia sering keluar bersama lelaki ini.

Pada satu ketika lelaki ini membawa Baby balik ke rumahnya lalu dia disetubuhi seramai empat lelaki di rumah kekasih barunya itu. Baby kata setiap lelaki yang menyetubuhinya ketika itu memancut sambil menjerit-jerit kenikmatan.

Mereka kata Baby lah gadis Melayu yang paling enak dan lazat yang pernah mereka jamah. Aku percaya kerana sememangnya tubuh Baby sangat enak ketika disetubuhi.

Semua lelaki itu telah memancut pekat dan banyak sebab mereka terlalu geram dengan belahan dubur Baby yang kelihatan begitu tembam dan berlemak itu. Baby mempunyai bentuk tubuh yang pastinya menjadi idaman setiap lelaki.

Bontot dia lebar dan padat, cukup ranum dan matang serta subur. Peha Baby padat dan gebu dan yang paling cantik adalah betis dia yang putih bersih dan tembam.

Paling seronok kalau Baby memakai seluar pendek. Pasti mencanak zakar setiap lelaki kalau melihat dia. Pengalaman menikmati tubuh seenak tubuh Baby pasti tidak pernah aku lupakan.

Walaupun aku telah berkahwin, rengekan manja Baby setiap kali zakar aku menjolok masuk jauh ke dalam cipapnya masih lagi terdengar di telingaku.

Baby adalah gadis yang sangat manja. Kemanjaan itulah yang pasti gagal ditolak oleh setiap lelaki untuk meratah tubuhnya. Kemanjaan itu jugalah yang membuat aku terlalu geram pada satu ketika lalu aku telah berjaya membuntingkan Baby

Bersambung . . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar