Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 9

Dia melihat dengan matanya sendiri bila Ramzul menjerit kuat memanggil nama Baby sambil bontotnya terkemut-kemut memancutkan benih suburnya dengan deras, pekat dan banyak ke dalam rahim Baby.

Baby pula ternganga-nganga dan terkangkang-kangkang sambil matanya terbeliak menerima pancutan benih yang begitu banyak. Akhirnya Ramzul terjelepuk di celah kangkang Baby sambil mendengus kepuasan sambil diperhatikan oleh Bob.

Tubuh gadis boleh dibeza-bezakan rasanya. Tubuh gadis Melayu adalah berbeza dengan tubuh gadis Cina dan sebagainya. Pada pendapat peribadi aku, tubuh gadis Melayulah yang paling enak dan lazat untuk dinikmati.

Dan tubuh bekas awek aku, Baby adalah antara tubuh gadis Melayu yang paling lazat pernah aku jamah. Baby tidaklah secantik mana. Ada rupa tetapi itu semua tidak aku pedulikan setelah aku merasai kelazatan bersetubuh dengan dia.

Tentu setiap lelaki yang berjaya menikmati cipap dan dubur Baby bersetuju dengan pendapat aku. Malah Baby selalu bangga dengan berkata setiap lelaki yang merasai keenakan tubuh dia pasti akan berakhir dengan jeritan nikmat sambil memancutkan benih mani mereka dengan deras dan pekat ke dalam tubuh dia.

Ada satu ketika dulu, walaupun aku cuba melupakannya tetapi ia tetap bermain di dalam kepala aku, aku telah melihat sendiri bagaimana empat orang lelaki telah merogol Baby di hadapan mata aku.

Ketika itu kami berdua sedang bercuti di Kuantan. Kami berjalan-jalan sambil bersantai di Pantai Teluk Cempedak.

Baby pula memakai seluar pendek yang menampakkan ketembaman punggungnya itu. S ampai di satu tempat, kami telah didatangi oleh lelaki-lelaki tersebut.

Tanpa membuang masa dua daripada mereka telah memegang aku manakala dua lagi memegang Baby. Setelah diberi amaran supaya senyap, mereka telah membogelkan Baby di situ juga.

Di hadapan mata aku juga lelaki yang pertama telah menyumbatkan zakarnya jauh ke dalam rongga dubur Baby yang empuk itu.

Baby hanya mampu menitiskan air mata sambil melihat aku. Aku pula dihidangkan dengan dengusan-dengusan enak lelaki tadi yang sedang kesedapan menyontot dubur ranum awek aku.

Oleh kerana lelaki itu tadi terlalu geram dengan kegebuan tubuh bogel Baby, dia telah memancut dengan cepat. Bontot matang Baby telah ditonggengkan dengan tinggi sekali sambil Baby tertiarap dan terkangkang dengan luas.

Sempat juga dia menjerit kepada aku "Oi Mamat! Sedapnya dubur awek kau! Kau tengoklah puas-puas dubur manis awek kau menerima tembakan padu benih jantan aku!".

Serentak dengan itulah air mani lelaki itu membuak-buak dengan banyak dan meleleh dengan pekat ke dalam rongga dubur Baby. Baby terbeliak sambil tertonggeng menerima ceratan yang sungguh deras, pekat dan banyak itu.

Bersambung . . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar