Minggu, 12 Januari 2014

Aida isteriku

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Aida namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Aida ni memang potongan macam model tapi dah kahwin badan mula berisi dan stretch mark mula timbul. Aku mempunyai satu hobi iaitu suka melihat perempuan disetubuhi oleh lelaki . Dan sekarang aku mempunyai satu idea yang nakal iaitu mempergunakan isteriku sendiri sebagai pelakonnya.

Pada suatu hari aku telah merancang dengan kawan aku untuk merogol Aida. Dan pada malam itu, aku memberitahu Aida bahawa aku hendak keluar ke kedai sekejap. Tidak lama aku keluar, Kawan aku Mariappan telahpun memasuki rumahku mengikut tingkap yang sengaja kubukakan.

Sebaik berjaya masuk, Mariappan segera menangkap Aida dan menariknya kedalam bilik tidur kami. Aida meronta ronta namun gagal kerana dia tidak dapat melawan tenaga orang yang memeluknya.

jangan apa apakan saya..kalau awak nak ambil barang berharga dalam rumah ni awak ambil sajalah Aida merayu namun rayuannya langsung tidak diendahkan. Aku bukannya mahu barangan berharga tapi mahu awak mengandungkan benih Aku hahahaha!! Mariappan menjawap.

Mariappan segera mengarahkan Aida membuka pakaiannya. Dengan terpaksa Aida membuka pakaiannya satu persatu. Yang tinggal sekarang hanyalah bra merah dan panties cream. Terbeliak mata Ariappan melihat susuk tubuh isteriku yang cantik dan gebu.

Tangan Mariappan segera meramas kuat kedua belah buah dada isteriku. Aida cuba meronta namun gagal. Mariappan membaringkan Aida diatas katil. Kemudian Mariappan membuka pakaianya sehingga bogel. Terkejut Aida melihat saiz dan bentuk batang Mariappan .

Isteriku suka memakai bra yang ketat sehinggakan kebuah buah dadanya kelihatan begitu menonjol. Mariappan naik keatas katil dan mencium bibir Aida yang cumel. Lidahnya menyusup masuk kedalam mulut Aida. urmmm hurmm Aida mendesah lembut.

Mariappan mulai dikuasai nafsu berahi. Mariappan meramas-ramas buah dada Aida dengan penuh nafsu dan. Tiba-tiba “Breeetttt…” colinya yang ketat itu akhirnya koyak dan putus tak kuat menahan tekanan buah dadanya yang mengeras kerana dibakar oleh api nafsu.

Mariappan memberi arahan supaya Aida memegang batang konetnya .Aida akur dengan arahan itu dan terus memegang dan masuk kedalam mulut ,Aida dah mula terangsang tanpa diberi arahan seterusnya ia mengulum batang yang hitam legam dan berurat serta besar itu memenuhi ruang tekaknya,sehingga membuat mariappan terketer-ketar menahan kegelian hasil hisapan Aida.

Seluar dalam isteriku ditarik dengan rakus oleh Mariappan. Tangan Mariappan mengosok pantat Aida dengan lembut dan menghisap buah dadanya.

Tiba tiba badan isteriku mengejang. Kedua buah dadanya di hisap kuat oleh Mariappan manakala pantatnya digosok dengan lembut. Aida tidak dapat megeluarkan sebarang bunyi lagi kerana mulutnya telah dikuasai oleh Mariappan .

ahhhh ahhhhhhh!!!! Urmm ahhhhhh Aida mencapai klimaks pertamanya. Air pantatnya membasahi tangan Mariappan. Aida terkapar kelemasan diatas katil. Mariappan kemudian menyuruhnya bangun lalu duduk. Kemudian menyua konetnya ke muka Aida.

Dengan rakus isteriku mengulum batang India itu. Kulup yang menutupi kepala batang ditarik dan diisap kepala batang Mariappan . Lidah Aida bermain main dikepala batang sambil menjilat telor .

Mariappan membaringkan semula Aida di atas katil dan kedua kakinya dikangkangkan,

Kepala batang Mariappan mula mencecah alur pantat isteriku. Kepala batangnya bermain main dengan biji kelentik Aida. Sedikit demi sedikit kepala batangnya mula menyelam masuk.

“Sedikit lagi sayang.. ” kata Mariappan , sedangkan lima inci lebih lagi masih perlu diganyang ke dalam daerah yang kebasahan itu. Seinci demi seinci menguak. Aida membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yang lebih menyenangkan Mariappan . Mariappan berjaya melepasi garisan lima inci. Aida merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki batang Mariappan .

“Sedikit lagi.. ” dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inci terbenam dalam memenuhi daerah subur isteriku.

Aida tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak. Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu.

Mariappan pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam pantat Aida . Perbuatan itu membuatkan pantat isteriku kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap dan berulang laju. Mariappan lihat isteriku sudah memejamkan matanya kembali.

Tak semena-mena kemudian Aida melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya. Kemutnya menyepit. Mariappan rasa basah di dalam.Aida
mengetap bibirnya.

Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama.. Hampir tiga empat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula. Dadanya mulai berombak semula.

Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahu membicarakan sesuatu. Farajnya berdenyut perlahan dan basah. Perlahan-lahan Aida membuka kelopak matanya dengan perasaan malu.

Bang¦Aida mengeluh kaki nya dikankang kembali. Mariappan menekan kembali batangnya kedalam pantat isteriku. Kali ini dia mula mendayung. Pada mulanya perlahan namun semakin lama semakin laju.

Urmmmm ahhhhhh ahhhhhh banggg!!!!!! Aida mencapai klimaks sekali lagi. Mariappan terus menhenjut tubuh isteriku dengan rakus..akhirnya Mariappan memancutkan air maninya kedalam rahim isteriku. Berdas das air maninya ditembak ke lembah subur. Faraj isteriku masih terbuka walaupun Mariappan telah mengeluarkan senjatanya. Air mani pekat berkarat masih meleleh dari faraj ke lubang dubur Aida.

Aida terkapar kepenatan manakala Mariappan mengeluh kenikmatan!!

Sebaik selesai tugas Mariappan , terus mencapai pakaian nya dan terus keluar ikut tingkap tadi. Apabila aku dapati Mariappan hilang dari pandangan aku pura pura mengetuk pintu rumah dan Aida membuka pintu aku pura-pura terkejut dengan keadaannya lesu dan bertanya apa yang terjadi,Aida dengan lesu memceritakan kejadian tadi yang aku tonton.
Aku dengan bersahaja bertanyakan isteriku “macamana sedap tak”isteriku menjawab sedap bang power le india tu’aku tersenyum dan konet aku dah menegang,aku menarik isteriku kekatil dan aku melucutkan pakaian nya,aku memaksa isteriku bangun lalu aku suruh dia menonggeng kononnya aku hendak memeriksa !

Apabila isteriku menongeng terselahlah pantatnya dan aku lihat terkemut-kemut lubang jubor nya,dan pantatnya terlihat air menitis, aku gosok-gosok buntut isteriku supaya ia naik berahi semula,Tangan ku memegang sisi punggung isteriku lalu menekan dengan jari ke dalam pantatnya. Punggung isteriku yang besar dan gebu membuatkan aku semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh..bang, jerit Aida bila pantatnya dikasari . Wajah Aida kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style .Aku bibir isteriku yang basah..kemudian terus aku ke cipapnya menjilat serta menekan biji kelentiknya.

“Emm.. Emm.. Ooouuhh.. ” itu sahaja yang keluar dari mulut isteriku.

“Ahh ahh ahh ahh ahh.. Eieiikkhh.. ” isteriku mengejang dan menggelinjat sehingga kepalanya terlonjak ke belakang sedangkan kakinya kian rapat menjadikan kemutan pantatnya jadi sendat dan mengetat menggrip batang jariku yang masih dalam pantatnya.Aida mencapai kemuncak .

Sepanjang lima minit Aida menikmati orgasm yang panjang tidak berhanti itu, Lalu aku memasukan batang aku yang tersedia keras kedalan lubang jubornya aku cuba menekan tapi tidak masuk lalu aku jilatnya. Setelah berpuas hati, aku menekan masuk kepala batangku. Sedkti demi sedikit batangku masuk kedalam dubur isteriku. Aida mula tersedar dan cuba meronta namun sia sia.

arhhh jangan arhhhh sakit!!!!!! Ahhhhhh..bang!!! Aku terus menekan batangnya sehingga habis masuk.

“Aida!”
“bang..”
“Aida..!” sedap tak? Sedapppppppppp …bang jawab isteriku. Aku terus mengepam sorong tarik sorong. “BANG!!” Aida kemut ni.
“Aida.. Ini dia.. ” bisik ku ke telinga sambil meneran.
“BANG!”

PUT PUT PUTT PUT!! SRUTT! SRUT!
“BANG!!” jubor Aida mengemut kuat.

Rasa macam melekat. Rasa hendak terpancut di dalam. Aku tak pernah rasa pancaran sebegitu rupa. Aida pula macam menyedut-nyedut konet masuk ke dalam jubornya . Tak pernah aku rasakan kelazatan yang sebagini indah.

Aida yang sudah kepenatan tidak mempedulikan apa apa lagi.

Aida terasa senak akibat batang aku kedalam lubang duburnya. Aku dah tak tahan lagi dengan kemutan dubur Aida dan aku terus cabut batang ku dari dalam lubang dubur Aida,aku memasukan kembali ,Aida rasa bagai nak terberak….Sakit tapi penuh nikmat terutama bila aku menegang-negangkan batangku di dalam lubang duburnya. Aaaaah isteriku menjerit tanpa dapat ditahan. arhhh ahhhh urmmmm ahhhh sdapnya arhhhhhhhhh akhirnya aku memancutkan benih kedalam dubur isteriku. Hampir 7 das air maniku dilepaskan. Sebaik saja aku mencabut batang, dan aku mencium pipi isteriku dan aku bisik ketelinganya “terima kasih sayang”.

Tamat




Tidak ada komentar:

Posting Komentar