Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 4

Pancutan mani yang aku rasakan ketika membuntingkan dia adalah yang paling enak yang pernah aku rasa. Penzinaan kami ketika itu telah sempurna. Tubuh subur yang disertakan dengan dubur yang lazat telah mencantumkan benih pekat aku bersama telur matang dia. Itu adalah kemuncak nikmat dunia.

Pada ketika itu setan-setan telah menyeru supaya aku membuntingkan gadis itu kerana kedudukan bontot Baby yang ketika itu menonggeng dengan tinggi sekali malah ketika itu dia sedang cukup subur dan matang. Aku memeluk dubur tembam dia dengan erat lalu meminta untuk memancut.

Dia menganggukkan kepalanya lemah lalu melentikkan bontot lebarnya setinggi mungkin supaya zakarku terbenam sedalam-dalamnya. Ketika itu juga dia telah membuka belahan duburnya supaya benih maniku boleh meleleh dan bertakung di dalam tanpa tertumpah sedikit pun.

Aroma cipap dan duburnya sungguh menyelerakan dan membuatkan buah zakarku menghasilkan benih mani dengan begitu banyak dan pekat sekali.

Pada ketika zakarku hampir sekali untuk meceratkan benih pekat yang berlumba-lumba untuk memancut keluar, Baby merengek manja dan merayu supaya dia dibuntingkan. Dia sempat mengugut aku kerana katanya dia akan dibuntingkan dengan benih lelaki lain kalau aku sendiri tidak mengambil peluang itu.

Peluang ini tidak aku persiakan lalu aku menyantakkan zakarku sedalam-dalamnya dan sambil aku mendengus dan menggigil, benih maniku mencerat-cerat keluar melalui kepala zakarku dengan deras terus ke dalam rongga cipap Baby yang sedang menadah dengan setianya. Keenakan yang aku nikmati tiada taranya lalu aku terjerit kenikmatan.

Baby juga menjerit-jerit dengan kuat sekali memaksa aku mengepam habis air maniku ke dalam cipapnya. Maniku meleleh dengan begitu pekat dan banyak sekali sehingga aku menggigil-gigil dan air liurku meleleh ke atas belakang Baby yang masih lagi menonggeng-nonggeng.

Aku rasa ada sekurang-kurangnya 10 das pancutan aku lepaskan ke dalam dubur yang ranum subur itu. Rongga cipap Baby tidak mampu untuk menampung air benih aku yang begitu banyak itu lalu ia meleleh perlahan-lahan melalui alur belahan duburnya.

Setelah habis air maniku dipancutkan Baby dengan rakus menarik keluar zakarku lalu menyonyot saki-baki air mani yang masih ada. Raut wajahnya seperti meminta simpati supaya aku mengeluarkan lebih banyak air mani untuk dihisap dan ditelan.

Buah zakarku diusap-usap lembut untuk melepaskan titisan benih terakhir. Selepas itu zakarku dimasukkan semula ke dalam bontotnya dan kami tertidur kepuasan sambil berbogel.

Banyak sebenarnya yang hendak aku ceritakan tentang pengalaman persetubuhan Baby. Aku sebenarnya masih terasa sakit hati sebab ditinggalkan dia. Mana tidaknya, aku masih belum puas menikmati keenakan tubuh dia.

Kita boleh rasa kesuburan tubuh dia, terutama sekali di bahagian bontot dia. Rasanya sungguh enak dan berlemak. Kalau tidak cukup hebat, memang cepat terpancut disebabkan kelazatan rongga cipap dan dubur dia.

Bersambung . . .




Tidak ada komentar:

Posting Komentar