Minggu, 12 Januari 2014

Aku, Isteri dan Ed - 2

Ed melentangkan badan Rita dan kini mereka berada didalam posisi 69. Ed menjilat jilat lubang pantat Rita yang basah dan penuh lendir itu sementara Rita menghisap dan mengulum buah serta batang konek Ed. Kadan kala, Ed akan berhenti menjilat dan akan seperti dalam keadaan duduk diatas muka Rita. Rita akan menjilat kesekitaran lubang jubur Ed pula. Saya nampak Ed sungguh seronok apabila diperlakukan sedemikan oleh Rita. Rita pula seperti tidak sedar apa yang dilakukannya.

Lama juga adegan jilat menjilat itu berterusan. Ed kemudan membaringkan Rita dan mengangkangkan isteri saya. Dia bertanya sama ada dia perlu pakai condom, saya kata tidak perlu dan dia boleh memancutkan air maninya kedalam pantat Rita.

Ed dengan perlahan memasukkan batang zakarnya yang keras itu ke dalam lubang pantat Rita. Pada mulanya, hanya hujung kepala zakar itu sahaja dapat melepasi lubang pantat Rita kerana saiz batang zakar Ed yang agak besar. Aku melihat Rita cuba menjerit kesakitan tetapi suaranya masih tidak keluar. Dia mengigit bibir bawahnya dengan kuat apabila Ed memasukkan batang zakarnya dengan perlahan.

Lubang pantat isteriku itu memang ketat dan tidak cukup luas untuk menampung saiz batang konek Ed. Otot-otot puki Rita menegang untuk memenuhi keperluan senjata Ed. Batang zakar aku suaminya cuma average sahaja – saiz normal lelaki Asia. Tetapi senjata milik Ed ini besar saiznya.

Ed menolak kedua-dua kaki Rita ke atas untuk membuka lubang pantatnya dengan lebih luas. Dia kemudiannya menghunus batangnya sedikit lagi ke dalam. Kepala zakarnya telah lepas ke dalam dan Ed meneruskan hunusannya itu.

"Aaaarggh!!!" suara jeritan Rita akhirnya kedengaran. “Yes Baby” “Fuck Me Harder” “Yes Harder” “Harder” Kesedapan akibat tikaman yang dilakukan oleh Ed tidak dapat ditahan lagi. Segalanya tidak dapat menandingi nikmat penjajahan senjata baru ini.Nikmat yang tidak pernah dirasainya sebelum ini. Ed memperlajukan tujahan batang koneknya apabila mendengar Rita merengek kesedapan. Setiap hunusan dilakukannya sedikit demi sedikit menambah kedalamannya.

"Ooohhhh!! OOOHHH God!!!! OOOORRRGGHH!!! AAARRRGGHHH!!!!!" Jeritan Rita sedikit demi sedikit setiap kali Ed menghunus batangnya ke dalam. Setalah hampir dua puluh dayungan, akhirnya Ed menghunus keseluruhan batang zakarnya ke dalam tubuh Isteriku. Bagi Rita, dia tidak dapat membayangkan kenikmatan yang dirasainya tatkala Ed menghunus keseluruhan batangnya ke dalam. Tidak pernah dalam hayat Rita, sesiapa pun dapat memasuki tubuhnya begini dalam.

Ed kini berbaring dan Rita duduk diatas Ed sambil membenamkan batang konek Ed kedalam pantatnya. Rita mula bergerak gerak diatas Ed dan matanya tutup rapat tanda dia didalam kesedapan seperti berada dikayangan. Tetek Rita diramas ramas oleh Ed dan sesekali Ed akan menarik Rita kepadanya dan berkulum lidah dan menjilat putingnya.

Aku yang hanya mampu melihat, sudah tidak dapat bendung nafsu ku lagi lagu aku pergi dimana mereka berada, dan menolak Rita kebawah dalam dakapan Ed. Punggung Rita kini ternaik, batang konek Ed masih terpacak didalam pantatnya. Aku menghunuskan batang konek ku dilubang jubur Rita pula. Rita cuba mengoyyang goyang mengelakkan dari batang konek ku menceroboh didalam lubang jubornya.

Selama 12 tahun aku berkahwin dengan Rita, aku hanya dapat menujah lubang jubor Rita 2 kali sahaja, itu pun kerana desakan aku.

Rita memang tidak suka lubang jubornya diterokai oleh sesiapa. Tetapi pada malam itu aku sungguh ghairah dan aku mahu sangat main lubang jubornya. Aku menyapu lendir lendir yang keluar dari lubang puki rita keliling lubang jubornya dan perlahan lahan memasukkan batang konek ku kedalam lubang jubor Rita. Pada mulanya memang agak susah, tetapi berkat usaha gigih ku itu, akhirnya berjaya kepala konek ku menembus lubang jubor isteriku tersayang.

Aku melihat wajahnya sedang menahan sakit. Aku terus menujah sekaidengan kuat, maka terbenam batang konek ku kedalam lubang jubor Rita. Kini Rita berada diantata Saya dan Ed, batang konek Ed terbenam didalam pukinya dan batang konek aku plak terbenam dedalam lubang jubornya.

Raut wajah Rita mula berubah. Kalau dulu dia memang benci, tetapi sekarang dia seperti seronok sekali, mungkin juga kera kedua dua lubangnya kini padat dengan batang batang konek kami berdua. Kami mulakan permainan sorong tarik serentak dan Rita mula menggila. “Fuck Me Fuck Me Fuck Me” Yes “Fuck Me Like A Whore” “You Mother Fuckers. Fuck Me” Harder” Ahhhhh Ahhhhhh Uhhhhhhh Oohhhhhhh

Memang cantik sungguh pemandangan bontot Rita dari belakang. Dia memang lawa sekali, putih gebu dan penuh ghairah. Kami main dalam keadaan begitu hampir ½ jam. Muka Ed mula menunjukkan bahawa dia akan terpancut tidak lama lagi. Badannya kejang seketika dan dia menyemburkan air maninya jauh dalam pantat Rita. Rita mengiggil giggil menerima das demi das tembakan air mani Ed. Aku pula melepaskan dalam 7 das tembakan air mani kedalam lubang jubornya.

Setelah Ed menarik keluar batang koneknya dari pantat Rita, aku terus mengangkangkannya dan menjilat pantat Rita. Aku dapat merasakan air mani Ed bercampuran cairan lendir Rita yang keluar dengan banyak sekali, berapa kali dia mungkin orgasm pun aku tidak tahu. Aku Cuma lihat dia seperti tidak bermaya, kakinya kangkang luas dan lendir lendir yang pekat meleleh keluar dari lubang pantatnya.

Pada keesokkan hari, apabila Rita sedar, dia tidak berkata kata apa apa pun pada ku. Aku sangka dia akan mengamuk tetapi dia senyum dan berkata, Thank You Darli ng. Abang lah suami yang paling best kerana tau jaga hati ayang. Sebelum Ed pulang. Rita sempat lagi 2 kali melakukan persetubuhan dengannya. Sekali bersama ku dan sekali lagi apabila aku keluar bersarapan.

Katanya dia hanya ingin bersarapankan konek Ed sahaja pagi itu. Aku pun membiarkan mereka berdua didalam bilik berseorangan.

Lewat tengah-hari itu Ed bertanya pendapat ku jikalau dia boleh bersama Rita lagi. Aku pun plan ngan Rita dan dia bersetuju bahawa selama 4 hari lagi, aku akan bersama Ed. Aku pula diberi kebebasan untuk kemana sahaja dan merasmara dengan sesiapa sahaja asal aku tidak kacau mereka berdua selama 4 hari dimana Rita akan menginap bersama Ed. Sebagai ganjaran, Ed akan membayar segala Shopping Rita dan apa apa yang dikehendakinya.

Banyak lagi pengalaman Rita Isteriku bersama Ed yang belum sempat aku paparkan disini. Pengalaman Rita main bersama Ed dan rakan rakannya, pengalaman Rita dijadikan penari diclub bogel, pengalaman Rita merakam filem lucah bersama mat mat salleh ketika bersama Ed.

Tamat




Tidak ada komentar:

Posting Komentar