Minggu, 12 Januari 2014

Baby - 10

Tanpa berfikir panjang lagi lelaki yang kedua mengambil gilirannya ke atas tubuh gadis yang sudah terbogel untuk diratah itu. Sekali lagi dubur Baby yang dipilih untuk memuaskan nafsunya. Begitu juga dengan lelaki yang ketiga.

Bagaimanapun lelaki yang keempat memilih untuk menikmati cipap empuk Baby kerana lubang dubur Baby telah dipenuhi dengan benih lelaki bertiga tadi.

Setelah jantan-jantan sial itu tadi pergi dari situ, aku terus mendapatkan awek aku yang sedang telanjang bogel itu.

Aku sempat bertanya samada Baby telah puas ketika dirogol. Baby dengan malu berkata dia telah puas empat kali sewaktu disetubuhi tadi. Sememangnya Baby pantang kalau dapat batang lelaki...

Ayah Baby selalu membawa kawan-kawannya datang ke rumah untuk lepak dan berborak. Bayangkanlah nafsu berahi mereka apabila mereka melihat anak gadis Pak Samad yang sudah cukup ranum dan subur itu datang membawa minuman tanpa berpakaian langsung!

Sambil menuangkan air untuk kawan-kawan ayahnya, Baby mencangkung dan itu yang menampakkan bentuk cipap Baby yang gebu yang bentuk bontot Baby yang lebar dan padat.

Pernah beberapa kali Baby disetubuhi ketika Hari Raya oleh kawan-kawan ayahnya yang terlalu geram dengan gadis itu.

Malah mereka tanpa segan-silu di hadapan isteri dan anak-anak mereka telah meratah tubuh muda Baby dengan rakus sehingga terpancut kepuasan.

Pernah sekali ketika aku berada di rumah Baby ketika Baby sedang kencing dalam tandas, Pak Samad balik dari kerja lalu terus mencari Baby.

Dia terjumpa Baby sedang mencangkung memancutkan air kencingnya lalu terus mendukung anak gadisnya yang masih kencing itu terus ke dalam bilik.

Aku hanya melihat saja awek aku yang bakal disetubuhi oleh ayah kandungnya sendiri. Air kencing Baby masih lagi meleleh-leleh dari cipapnya ke atas lantai rumah.

Tanpa bersabar lagi Pak Samad terus merodok dubur matang Baby yang telah ditonggengkan dengan tinggi. Gadis subur itu merengek-rengek kesedapan apabila rongga duburnya menerima tusukan demi tusukan zakar Pak Samad yang besar itu.

Aku melihat dengan mata aku sendiri dubur Baby membuka dengan luas untuk menerima kemasukan zakar ayahnya. Pak Samad akan cuba membuntingkan anak gadisnya sendiri.

Ayah Baby menjolok dengan dalam dan padu. Zakarnya ditekan sedalam-dalam mungkin demi untuk merasai kemanisan rongga dubur anak gadisnya itu.

Ketika itu Baby berusia 22 tahun. Pada usia beginilah cipap dan dubur seorang gadis akan mencapai kemuncak kematangan dan kesuburannya.

Pada usia begini, dubur gadis akan berasa lebih lemak dan manis jika dinikmati. Apatah lagi gadis yang seperti Baby yang mempunyai dubur yang tembam dan padat. Itulah kenikmatan yang dirasai oleh Pak Samad ketika itu.

Bayangkanlah jika ada seorang gadis yang gebu dan subur menonggeng di depan mata kita dengan belahan bontotnya membuka luas menampakkan rongga dubur dan alur cipapnya. Mahu tidak mencanak konek kita!

Pak Samad mendengus-dengus tanpa terkawal lagi. Tempo jolokan sudah jadi tidak menentu. Itu menandakan benih jantannya sudah berlumba-lumba untuk dipancutkan ke dalam dubur enak yang menanti.

Baby merengek-rengek manja merayu supaya ayahnya memuntahkan air mani dengan pekat dan banyak. Pak Samad bertambah geram dengan rengekan manja anak gadisnya itu. Jeritan Pak Samad semakin kuat.

Bontot anak gadisnya ditonggengkan dengan tinggi supaya pancutan benihnya nanti akan terus meleleh sehingga ke hujung rongga dubur gadis subur itu. Bontot Baby memang telah cukup subur dan matang, ranum dan empuk.

Akhirnya konek Pak Samad menceratkan air mani ke dalam dubur anak gadisnya sendiri. Membuak-buak keputihan air maninya memancut deras dan pekat ke dalam rongga dubur yang enak dan lazat itu.

Aku perlu beritahu bahawa setiap lelaki yang menikmati keenakan tubuh Baby pasti akan cuba untuk membuntingkan gadis subur tersebut. Nikmat ketika aku berjaya membuntingkan Baby tidak akan aku lupakan selama aku masih hidup.

Ceratan-ceratan air mani yang pekat dan membuak-buak yang pernah aku rasakan telah membuatkan konek aku mencanak-canak ketika memancutkan benih-benih subur ke dalam tubuh muda gadis itu.

Pada ketika aku memancutkan benih bunting itu, Baby terkangkang-kangkang dengan luas dan matanya terbeliak sambil memaut erat punggungku supaya melepaskan air mani aku jauh ke dalam rahim subur dia. Kami berdua menjerit dan mendengus keenakan kerana climax dengan serentak.

Keenakan dan kelazatan yang aku rasakan ketika itu begitu melampau-lampau sehingga aku yakin akan dapat membuncitkan perut gadis Melayu ini.

Dan hasilnya dia telah mengandungkan anak aku. Kami berdua begitu gembira sewaktu mengetahui perkara itu. Aku juga amat gembira kerana Baby kelihatan begitu suka dengan anak haram aku yang sedang dikandungnya.

Ini adalah penamat kepada cerita-cerita aku tentang sejarah persetubuhan Baby. Entah dengan siapa dia sekarang aku tidak tahu cuma lelaki itu pasti bertuah dan puas dengan pancutan-pancutan air mani yang akan dilepaskan ke dalam cipap dan dubur bekas awek aku itu.

Walaupun aku telah berkahwin, aku masih berharap satu hari nanti Baby akan datang mencari aku untuk menyerahkan tubuh enaknya untuk aku nikmati. Pasti aku akan membuntingkan gadis subur itu sekali lagi.

Tamat




Tidak ada komentar:

Posting Komentar